KRAJINA

REGIÓN

LYŽIARSKA OBLASŤ

VYHĽADAŤ LYŽIARSKE STREDISKÁ Termín pobytu
  • Od do
Cena (osoba/noc)
  • Od do
    BALÍKY - ubytovanie & skipass
Číslo zariadenia
  • ID
Podrobné vyhľadávanie Vymazať parametre vyhľadávania
Pošlite e-mail priateľovi
  • Hotely a penzióny priamo na lyžiarskych svahoch
  • Nadštandardné vybavenie je zárukou skvelej dovolenky
  • Výhodná cena ubytovacích zariadení
  • Individuálne ponuky podľa vašich predstáv
  • Zabezpečíme aj letenky či prenájom áut

Časté otázky o ubytovaní

Ako vyhľadať ubytovanie?
Ponuka Best Ski je zoradená podľa jednotlivých destinácií, po kliknutí na zvolenú krajinu, región či oblasť sa Vám zobrazia všetky ponúkané ubytovacie kapacity v danej lokalite. Následne môžete Vaše hľadanie ešte spresniť podľa ďalších Vašich požiadaviek/kritérií.
Ako vypočítať cenu?
Cena je uvedená na osobu a noc, v prípade apartmánov na osobu a noc pri plnej obsadenosti apartmánu. Informácie o stravovaní, miestnych poplatkoch a pod. nájdete vždy pod tabuľkou s cenami. Ceny majú informatívny charakter, presnú cenovú kalkuláciu Vám zašleme na vyžiadanie po preverení dostupnosti daného zariadenia v požadovanom termíne.
Aká je dĺžka pobytu?
Minimálna dĺžka pobytu sa môže líšiť pre jednotlivé zariadenia alebo sezóny. V niektorých zariadeniach je minimálna dĺžka pobytu 1 týždeň (8 dní/7 nocí) alebo jeho násobky.
Nástupný deň je sobota?
Nástupný deň je sobota obzvlášť v hlavnej lyžiarskej sezóne a počas vianočných a veľkonočných sviatkov. Mimo týchto období je u väčšiny zariadení možné dohodnúť aj iný nástupný deň, o možnostiach sa informujte v našej agentúre.
Možem si so sebou na dovolenku vziať domáce zviera?
V prípade, že máte záujem vziať svoje domáce zviera na dovolenku informujte nás o tom vopred. Niektoré ubytovacie zariadenia poskytujú túto možnosť. Za domáce zviera sa väčšinou platí poplatok.
Ako si môžem rezervovať ubytovanie?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je vyplniť objednávkový formulár/Zmluvu o obstaraní ubytovania (ďalej prihláška) na našej webovej stránke www.bestski.sk. Do 72 hodín Vám emailom potvrdíme prihlášku. V potvrdení prijatia Vašej prihlášky bude uvedené, dokedy a v akej výške je potrebné uhradiť zálohu za ubytovanie.
Kedy mám ubytovanie skutočne potvrdené?
Vaša prihláška sa stáva záväznou po uhradení stanovenej % zálohy z ceny ubytovania.
Ako je možné uhradiť platbu za ubytovanie?
Platbu je možné realizovať vkladom alebo prevodom na náš bankový účet.
Číslo nášho účtu je: č. 2927876998/1100 Tatra banka, a.s.
Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím uveďte:
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: číslo faktúry.
Popis transakcie/Účel platby: Uveďte Vaše priezvisko + označenie ubytovacieho zariadenia na našich stránkach.

Po prijatí platby na náš účet Vám emailom zašleme potvrdenie o prijatí platby a zabezpečení ubytovania.
Môžete mi k platbe za ubytovanie vystaviť faktúru?
Ak si želáte vystaviť faktúru, je potrebné, aby ste nám toto oznámili pri vyplnení prihlášky, faktúry k ubytovaniu dodatočne nevystavujeme. Do prihlášky zároveň uveďte fakturačné údaje.
Kedy a akou formou mi budú doručené pokyny a ubytovací poukaz?
Po obdŕžaní všetkých platieb súvisiacich s Vami objednanými službami Vám bude najneskôr jeden týždeň pred nástupom emailom zaslaný ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
Mám si zakúpiť cestovné poistenie?
Cestovné poistenie Vám samozrejme vieme zabezpečiť v spolupráci s renomovanými poisťovňami – Európska cestovná poisťovňa a Union Poisťovňa.
Kedy dostanem poistnú kartičku?
Poistná kartičku dostanete najneskôr spolu s pokynmi a ubytovacím poukazom.
Ako si môžem k ubytovaniu doobjednať letenku?
Letenku si môžete objednať priamo cez našu web stránku v záložke letenky. Letenku je možné zaplatiť len prostredníctvom kreditnej karty/e-platbou... Obratom dostanete potvrdenie platby ako aj elektronickú letenku.
Platí sa pri prenájme apartmánov a víl depozit?
Majitelia niektorých víl a apartmánov si vyžadujú tzv. bezpečnostný depozit, ktorý je po odchode a odovzdaní ubytovacieho zariadenia v pôvodnom neporušenom stave vrátený.
Viete mi pobyt pre rodinu alebo firmu ušiť na mieru?
Naši skúsení pracovníci majú bohaté cestovateľské skúsenosti a v minulosti organizovali dovolenky šité na mieru pre skupiny do 150 klientov. V prípade, že máte záujem o individuálnu prípravu cesty pre Vašu spoločnosť, rodinu, či kamarátov bude nám cťou pomôcť Vám pri rezervácii leteniek, ubytovania, transferov, sprievodcov. V prípade záujmu o vypracovanie ponuky kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@best9.sk

Ak chcete mať stále aktuálne informácie, staňte sa našim fanúšikom na Facebooku, alebo sa zaregistrujte na našej stránke.

Úvod Kontakt FAQ Obchodné podmienky Facebook Verzia pre tlač Linky © BestSki.sk, All rights reserved
Best9 je členom